Θεματικό spot για τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης

Γενική Εφορεία
Ημ/νια Έκδοσης: 03/10/2019

Νέο
Εφορεία Γενικής Εφορείας: Εφορεία Δημοσίων Σχέσεων

Οι Έλληνες Πρόσκοποι, εδώ και δεκαετίες, εκπαιδεύουν, ευαισθητοποιούν και τροφοδοτούν την ελληνική κοινωνία με νέους που λειτουργούν ως υπεύθυνοι πολίτες και αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο μέσα σε αυτήν. Γι’ αυτό και οι Πρόσκοποι, ως πρεσβευτές των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, μέσω των προγραμμάτων, των δράσεων και των διαχρονικών αξιών τους, εφαρμόζουν από την ίδρυσή τους (το 1910) έμμεσα και έμπρακτα όλα όσα οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ πρεσβεύουν, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.



Εκτός από το site για το πρόγραμμα «Οι Πρόσκοποι για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης»www.scouts4sdgs.gr (το οποίο οποία περιέχει πληροφορίες για τους ΣΒΑ, ιδέες και τρόπους για την υλοποίησή τους και όλες τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Προσκοπική Κίνηση), οι Έλληνες Πρόσκοποι δημιουργήσαν θεματικό τηλεοπτικό spot για να επικοινωνήσουν με το ευρύτερο κοινό στην Ελλάδα τη σημασία των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης. Οι Έλληνες Πρόσκοποι είναι ο πρώτος εθελοντικός Φορέας της χώρας που αγκαλιάζει με τηλεοπτικό spot τους Στόχους αποτελώντας παράδειγμα έμπρακτης εφαρμογής του Στόχου 17 – Συνεργασία για τους Στόχους.



Μέσω ενός film 45’’ (αλλά και μία σύντομη έκδοση 33’’), τρείς Πρόσκοποι οι οποίοι βρίσκονται στο δάσος, βλέπουν μέσα από τα κιάλια τους άλλους Προσκόπους να μεταφέρουν μηνύματα-Στόχους, για ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας. Χαρακτηριστικά αναφέρονται οι ΣΒΑ: 1 - Μηδενική Φτώχεια, 4 - Ποιοτική Εκπαίδευση, 6 - Καθαρό Νερό & Αποχέτευση και 13 - Δράση για το Κλίμα. Το σποτάκι ολοκληρώνεται με μία ομάδα Προσκόπων να βροντοφωνάζει: «Είμαστε οι Πρόσκοποι! Και είμαστε πρεσβευτές ενός καλύτερου κόσμου».



Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι συμμετέχοντες είναι ενεργά μέλη του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων.



Το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων ευχαριστεί θερμά την Pollen Advertising S.A και την Filmiki Productions S.A. για τον ενθουσιασμό και την ευαισθησία με την οποία προσέγγισαν αυτή την πρωτοβουλία.

Δείτε το video εδώ: 


Συντελεστές:
Διαφημιστική εταιρία: Pollen Advertising
Creative Director: Δημήτρης Κάβουρας
Σκηνοθεσία/Μοντάζ: Γεύη Δημητρακοπούλου
Ex. Producer: Πάθη Κατσούφη
Δ. Φωτογραφίας: Δημήτρης Λαμπρίδης
Δ. Παραγωγής: Δημήτρης Λογιάδης
Σκηνογράφος: Βασίλης Κυριακίδης
Β. Παραγωγής: Χάρης Τσαμπάς
Ηχοληψία: Φίλιππος Μάνεσης
Σύμβουλος Παραγωγής: Γιάννης Βαγενάς
Εκφώνηση: Μαρία Καρέτσου
Post Production: FILMIKI POST
Sound design: Musou Music Group
Ευχαριστούμε πολύ για την υποστήριξη τους Σάκης Κωστής/BSK και Ηλίας Κτιστάκης/White Balance.



Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Πρόσκοποι, σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης 2018-2027, έχουν ήδη δημιουργήσει για όλα τα Προσκοπικά Συστήματα ένα νέο πρόγραμμα αειφορίας που επικεντρώνεται στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Η ενέργεια έχει τίτλο SDG Friendy Προσκοπικό Σύστημα και στόχος της είναι να προτρέψει τόσο τα ίδια τα Συστήματα, όσο και όλα τα μέλη της Προσκοπικής Κίνησης, να αλλάξουν τις συνήθειές τους και εισάγουν πράσινες πρακτικές στην καθημερινότητά τους, οι οποίες θα συμβάλλουν στην υλοποίηση της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ.

Τέλος, η ελληνική Προσκοπική Κίνηση συμμετέχει ενεργά στην παγκόσμια πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Παγκόσμια Οργάνωση της Προσκοπικής Κίνησης (WO.S.M. - World Scout Movement) να δραστηριοποιήσει 50 εκατομμύρια Προσκόπους ώστε να αποτελέσουν την μεγαλύτερη συντονισμένη κινητοποίηση νέων για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης μέχρι το 2030.