Σημαντική διάκριση για τους Προσκόπους στα Bravo Sustainability Awards 2021

Αρθρογραφος: Ομάδα Σύνταξης
Ημ/νια Έκδοσης: 04/06/2021
Κατηγορίες: Κοινωνία, Scouts4SDGs


Το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων βραβεύτηκε στη φετινή τελετή απονομής Bravo Sustainability Awards 2021, η οποία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Βιώσιμης Ανάπτυξης Bravo Sustainability Week 2021, που διοργανώνεται από το QualityNet Foundation.

Το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων βραβεύτηκε στον Πυλώνα Bravo Society για την πρωτοβουλία «Οι Πρόσκοποι για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης».



Οι Έλληνες Πρόσκοποι, από το 2018 ασχολούνται ενεργά με την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για την ένταξη των Στόχων στην καθημερινότητά της και πρόσφατα παρουσίασαν τον απολογισμό πρωτοβουλιών, έχοντας στο ενεργητικό τους πάνω από 6.500.000 ώρες εθελοντικής εργασίας το χρόνο υλοποιώντας πάνω από 1.200 δράσεις κοινωνικής παρέμβασης και ευαισθητοποίησης, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο έχοντας συνεισφέρει έμπρακτα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ώρες κοινωνικής προσφοράς με στόχο την ειρήνη και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ο Παγκόσμιος Προσκοπισμός είναι υποψήφιος για το φετινό Nobel Ειρήνης.  

Η ενσωμάτωση της διάστασης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στον Προσκοπισμό κτίζει την απαραίτητη βιωματική εμπειρία ετησίως σε περισσότερους από 25.000 νέους ανθρώπους για μια υπεύθυνα βιώσιμη στάση ζωής. Πέραν των ενεργών μελών του Σ.Ε.Π., οι οποίοι αποτελούν και πολλαπλασιαστές στον αντίκτυπο που επιφέρουν οι πρωτοβουλίες για τους ΣΒΑ, οι Έλληνες Πρόσκοποι απευθύνονται εμμέσως: 
  • σε περίπου 100.000 μέλη των οικογενειών των μελών του, 
  • στα μέλη των συνεργαζόμενων φορέων, αλλά και 
  • στις Τοπικές Κοινωνίες των πολιτών,
  • σε πάνω από 350 διαφορετικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. 


Για την καλύτερη υποστήριξη του προγράμματος «Οι Πρόσκοποι για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης» δημιουργήθηκαν τα παρακάτω για Internal και external κοινό:
  • Microsite που προβάλει Νέα, Πρωτοβουλίες, ιδέες για εφαρμογή και καλές πρακτικές (www.scouts4sdgs.gr)
  • Δημιουργία tailor made tvc με προβολή το οποίο προβλήθηκε στα Social Media, στα ΜΜΕ (πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας), χαρακτηρισμένο από το ΕΣΡ ως Κοινωνικό Μήνυμα
  • Δημοσίευση youtube videos με σκοπό την προώθηση την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τους Στόχους
  • Δημιουργία Εσωτερικών Εγχειριδίων για τα μέλη της Προσκοπικής Κίνησης τα οποία περιλαμβάνουν καλές πρακτικές και προτάσεις εφαρμογής των Στόχων στο προσκοπικό πρόγραμμα και παράλληλα πώς θα ευαισθητοποιήσουν τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούνται: Οδηγίες & προτάσεις για την ένταξη των Στόχων Βιώσιµης Ανάπτυξης στο Προσκοπικό Πρόγραµµα & Προσκοπικό Σύστημα φιλικό προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.
  • Δημιουργία εσωτερικού διαγωνισμού / προγράμματος ευγενής άμιλλάς με τίτλο: «SDG Friendly Προσκοπικό Σύστημα» με δημιουργία ειδικού σήματος για όσα προσκοπικά συστήματα ολοκληρώνουν τις αποστολές για κάθε ΣΒΑ
  • Διαρκείς δημοσιεύσεις σε τοπικό και πανελλαδικό Τύπο αναφορικά με τις πρωτοβουλίες των Προσκόπων για τους Στόχους.
  • Δημιουργία tailor made facebook page και συχνές αναρτήσεις στα για το θέμα με καλές πρακτικές και νέα σχετικά με τους στόχους (www.facebook.com/Scouts4SDGs/
  • Παραγωγή Merchandising (συλλεκτικά είδη στο Προσκοπικό Πρατήριο) με στόχο την χρηματοδότηση προγραμμάτων ενημέρωσης για τους Στόχους
  • Συνεργασία και επαναλανσάρισμα επιτραπέζιου παιχνιδιού «Σώσε το Δάσος» από την εταιρεία Δεσύλλας, με στόχο την χρηματοδότηση προγραμμάτων ενημέρωσης για τους Στόχους σε παιδιά Δημοτικού. Το παιχνίδι αποτελεί μία πρωτότυπη και έξυπνη παραλλαγή του κλασικού επιτραπέζιου παιχνιδιού Φιδάκι, εμπλουτισμένο με οικολογικό περιεχόμενο. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο μέσα από την ενασχόληση με το παιχνίδι, όσο και με τις συνοδευτικές κάρτες που εσωκλείονται στη συσκευασία και εξηγούν με απλά λόγια την σημασία των ελληνικών δασών, αλλά και τους κινδύνους που διατρέχουν από τις ανθρώπινες δραστηριότητες
  • Δημιουργία του πρώτου ελληνικού app αποκλειστικά για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, με την ευγενική υποστήριξη του Προγράμματος “World of Difference” του Ιδρύματος Vodafone