21/03/2017Ρέθυμνο Κύκλος Μεθοδολογίας Κλάδου Λυκοπούλων

Πραγματοποιήθηκαν  τοπερασμένο Σαββατοκύριακο 18-19/3/2017 στο Ρέθυμνο οι πρώτες Εκπαιδευτικές Ενότητες Κύκλου Μεθοδολογίας  για τον Κλάδο Λυκοπούλων με  17 Εκπαιδευόμενους από όλες τις πόλεις της Κρήτης.


Οι Εφορείες Εκπαίδευσης των Περιφερειών Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης , ο  Βοηθός Γενικός Έφορος κ.Χουρδάκης Γιώργος και η  Εφορεία Εκπαίδευσης ΓΕ με τους Εφόρους της κ. Κων/νο Χαρατσάρη και Νεκτάριο Τσεσμελόπουλο οργάνωσαν και υλοποίησαν συνεχόμενα τις Εκπαιδευτικές Ενότητες  :    Β1Αρχές στην Πράξη /  Β4 Οι Πέντε Τομείς Ενδιαφέροντος / Β6Λ Σύστημα Προόδου – Κριτήρια αξιολόγησης/ Β10Λ Δράση Περιβάλλοντος Πόλης / Β8 Υποστήριξη Προγράμματος (Μίμηση –Φαντασία – Παρουσίαση - Αφίσα) /  Β7ΛΠρογραμματισμός

Οι Εκπαιδευτικές Ενότητες υλοποιήθηκαν από το Σάββατο το μεσημέρι μέχρι την Κυριακή το απόγευμα , εμπλουτισμένες με τις δράσεις  :  Δράση Περιβάλλοντος Πόλης  / Παιχνίδι Νόμου / Συγκέντρωση Κλειστού Χώρου / Συγκέντρωση Ερασιτεχνικών Ασχολιών / Τυπικά – Τελετές στην Αγέλη Λυκοπούλων

Η Εκπαιδευτική διαδικασία κράτησε 15 ώρες (8 ώρες το Σάββατο και 7 ώρες την Κυριακή), και άνετα, χωρίς καμία πίεση χρόνου, χωρίς να χρειάζεται να «κοπεί» κάτι ή να «πιεστούν» οι εκπαιδευόμενοι , οργανώθηκαν  και υλοποιήθηκαν με υποδειγματικό τρόπο οι δράσεις και τα θέματα.


Η Εκπαίδευση ξεκίνησε με την δράση περιβάλλοντος πόλης στο κάστρο του Ρεθύμνου και μετά όλοι μαζί μετακινήθηκαν  στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Παράδεισος όπου υλοποιήθηκαν τα υπόλοιπα θέματα και δράσεις.

Οι δράσεις είχαν οργανωθεί από το Εκπαιδευτικό Προσωπικό και τους ποιο έμπειρους Βαθμοφόρους της Κρήτης  όπου με τις οδηγίες του Αρχηγού Εκπαιδευτή κ.Τσεσμελόπουλου Νεκτάριου έδωσαν πλούσιες εικόνες και εμπειρίες στους Εκπαιδευόμενους.

Το πρώτο βήμα της Εκπαίδευσης των νέων Βαθμοφόρων ολοκληρώθηκε αλλά συνεχίζουν για να υλοποιήσουν το Στάδιο Εφαρμογής των Ενοτήτων που παρακολούθησαν και την Εκπαιδευτική Ενότητα Β11Λ Εκδρομή στις 2/4/2017.

Τα συμπεράσματα από την συγκεκριμένη εκπαιδευτική διαδικασία είναι αρκετά αισιόδοξα μιας και αντιμετώπισε επιτυχώς όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν μέχρι σήμερα οι πολυήμερες εκπαιδεύσεις μας.  Υπήρξε μια τέλεια  «αναλογία» μεταξύ  θεωρίας και δράσης,  έτσι ώστε βιωματικά να εκπαιδευτούν οι νέοι μας  Βαθμοφόροι.  Επόμενο βήμα  είναι να εξετάσουμε το πώς θα ανταποκριθούν οι Εκπαιδευόμενοι  στο Στάδιο Εφαρμογής και εάν τελικά φτάσουν στην ολοκλήρωση της Εκπαίδευσης τους.